Subject: FW: Liiklusohutusprogrammi elluviimiskava 2025.
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Dec 2024 12:18:12 +0200

From: Kalle Toomet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, December 18, 2024 3:47 PM
To: Krisli Johanson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Alo Kirsimäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Liiklusohutusprogrammi elluviimiskava 2025.

Tere.

Lähtudes  Teie kirjast 31.10.2024 nr 5.1-5/24/18841-1 kinnitan, et ELVL
poolt olen tutvunud liiklusohutuseprogrammi elluviimiskava 2024-2025
omavalitsuste tegevuste  kirjeldusega. Märgime, et  esitatud eelnõule
täiendavaid ettepanekuida lisada ei ole.

Lisasin täna Pärnu linnalt saadud esmase üldise seletuse ja tagasiside
(tabelisse lisatud)   ja nad on valmis omapoolseid täiendusi sh rahalisi
maksumusi edaspidi konkretiseerima.

Sama on oodata Tallinna Linnalt. Tallinna peab oluliseks panustada
liiklusohutusse. 2025.a ei ole Tallinnal täiendavate järelevalvesüsteemide
paigaldamist kavas, kuid töö selles osas käib. Nimelt on neil soov uurida
millised on tänapäeval kasutatavad kaamerasüsteemid, mis oleksid
lihtsamini paigaldatavad, nt portaalidele, mis asuvad sõiduradade kohal.
Seega täpne vastuse sõnastus selgub Tallinna linna sisese
kooskõlastusringi käigus.

Siinjuures pean märkima, et Eesti Linnade ja Valdade Liit ise ei saa võtta
endale vastutust ega kohustust 2024-2025 aastal kavandatavatele
tegevustele. (Teie kiri: …Oleme koostanud ja lisanud kirjale väljavõtte
eelnõus Eesti Linnade ja Valdade Liidu aastateks 2024-2025 kavandatud
tegevustest.) Küll saavad kavandada tegevusi meie liikmed sh Tallinn,
Tartu, Pärnu jne omavalitsused

Lugupidamisega

Kalle Toomet

Nõunik

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5063 488

Eesti Linnade ja Valdade Liit
Lõkke 4 | 10122 Tallinn

www.elvl.ee <http://www.elvl.ee/>

From: Kalle Toomet
Sent: Wednesday, December 18, 2024 8:38 AM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Liiklusohutusprogrammi elluviimiskava 2025.

Tere Krisli!

Väga vabandan, et ei ole tänaseni veel vastanud Martin Lengi kirjale
11.12.2024 nr 5.1-5/24/21185-1  „Meeldetuletus: Liiklusohutusprogrammi
elluviimiskava 2025. aasta ülevaatamine“

Olen tänasest taas tööl ja püüan kiiresti teema ette võtta. Kindlasti
vaatan tegevused üle ja annan tänase päeva jooksul tagasisidet.

Lugupidamisega

Kalle Toomet

Nõunik

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5063 488

Eesti Linnade ja Valdade Liit
Lõkke 4 | 10122 Tallinn

 <http://www.elvl.ee/> www.elvl.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.